Nabízíme ucelené komunikační řešení, které vychází vstříc potřebám společností od malých a středně velkých firem, až po velké firmy, které chtějí mít své pobočky propojeny v jeden celek.

Moderní telefonní ústředny umějí mnohem více než jen telefonovat. Standard je sledování hovorného, zobrazování čísel volajících, ale umožňují i vytvoření vlastní bezdrátové sítě včetně připojení mobilních telefonů. Produkty od společnosti Aastra

Call centra

Nabízíme řešení potřebná pro call centra a to řešení, která jsou, díky svému nesrovnatelnému poměru výkon/cena a svému jednoduchému ovládání, na špičce vývoje. Pokročilé funkce, jako je správa pracovního vytížení, přihlášení/odhlášení, distribuce hovorů, parkování hovorů, telefonní seznam a aktivace režimu doplňování informací po ukončení hovoru, je možné ovládat pomocí počítače, terminálu DECT nebo prostřednictvím dohledové aplikace.

Telefonní ústředny a telefonní zařízení

Poskytujeme telefonní ústředny mnohých výrobců (Aastra, Matra – Nexspan, Auerswald, Panasonic a dalších) a příslušenství k nim (přepěťové ochrany, dveřní vrátníky a další). Zároveň nabízíme signalizační zařízení jako automatické telefonní hlásiče nebo alarmy, zařízení pro sledování hovorného (ústředny s rozhraním RS 232 nebo Ethernet) a GSM brány pro levnější volání na mobilní telefony a opačně.

Montujeme telefonní a datové rozvody (19″ rozvaděče, klasické telefonní rozvaděče, počítačové sítě), mincovní přístroje a bezdrátové telefony (Telson, Siemens, Panasonic atd.)